poniedziałek, 15 lutego 2021

Thinking of you ...

Witajcie :)

Mój mąż pracuje w Niemczech, więc w obecnej sytuacji widuję go bardzo rzadko. Omijają nas wszystkie małe i duże święta ... ale to nie znaczy, że nie pamiętamy o nich. Ja zawsze staram się sprezentować mu drobny upominek. Dostaje go po powrocie. Przecież o to w tym wszystkim chodzi - prawda? O pamięć :)

 
Poszłam w kierunku poprzedniego projektu i stworzyłam mediowo - recyklingową kartkę, której głównym akcentem jest męska koszula z krawatem. Coś czuje, że te koszule na dobre w tym roku wpiszą się w moje kartkowe prace.

 
 
 
W projekcie wykorzystałam też moje ulubione paski do samodzielnego wycinania z kolekcji "Hot&Cold". Na koniec odrobina chlapań i wdzianko gotowe ;)

Ciekawa jestem czy wy dajecie kartki swoim mężom/partnerom ;)
Pozdrawiam,
kigabet vel Ki


Wykorzystane materiały:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)