środa, 3 lutego 2021

Trochę wiosny w środku zimy, czyli urodziny w różu

 Witajcie,

po dłuższej przerwie chciałabym pokazać Wam kartkę, którą przygotowałam na 50-te urodziny. Jest utrzymana w kobiecej i optymistycznej różowo-kremowej kolorystyce:

Papiery z kolekcji Lacy Sunset połączyłam z paskiem literek z Jolly and Bright. Na papierowej serwetce ułożyłam kwiatową kompozycję wokół mojej ulubionej ostatnio tekturkowej podkowy, takiej na szczęście :) Warstwowej tekturce głębi dodaje odrobina cieniowania tuszami:

Główną ozdobą kartki jest piękna elegancka róża w kolorze fuksji. Towarzyszy jej papierowa stokrotka i malutkie, białe różyczki. Listki wycięte z kremowego papieru podbarwiłam tuszami. Dodałam też kilka czterolistnych koniczynek i rozmienione na drobne pręciki w kiściach: 

Dla lekkości dodałam też parę motylków wyciętych z arkusza Lacy Sunset #4:

Kartka do jubilatki powędrowała oczywiście w eleganckim pudełku:


Całość wyszła taka wiosenna i optymistyczna, ale chyba o to chodziło. Mam nadzieję, że obdarowana kartką świeżo upieczona 50-latka wkracza w drugą połowę swojego życia z radością i uśmiechem na twarzy :)

Pozdrawiam serdecznie,



W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)