czwartek, 18 lutego 2021

Za okami zima, a w Rapakivi nowości

W tym roku mamy zimę taką, jaką pamiętam z czasów mojego dzieciństwa - białą, śnieżną i z mrozem szczypiącym w nos. Moja córeczka pokochała ją absolutnie :)

Zimowy klimat za oknem i wyzwanie na pewnym blogu ze świątecznymi (tak, tak) kartkami, skłoniły mnie do tekturkowych eksperymentów. W ten sposób powstał warstwowy tag - shaker box w sporym rozmiarze, który jest jednocześnie kartką bożonarodzeniową. Już jakiś czas temu pokazałam go na moim blogu, ale dzisiaj chciałabym pochwalić się nim i tutaj, a przy okazji opowiedzieć trochę o tekturkowych nowościach w Rapakivi.


Tekturki pomalowałam na dwa sposoby - farbą w kolorze białym oraz kredkami akwarelowymi, które dla mnie są świetną alternatywą dla farb, ponieważ pozwalają na większą kontrolę tego, co maluję. Tekturki najpierw koloruję kredkami, a następnie rozprowadzam kolor po całości za pomocą mokrego pędzla.

Za foliową szybką rozgrywa się prawdziwie zimowa sceneria ze śniegiem z brokatu, mikrokulek i cekinów. Środek taga to trzy warstwy, więc miejsca na różne świecące drobinki jest naprawdę sporo: 


Główną ozdobą taga jest jego wnętrze, ale i na zewnątrz dodałam trochę ozdób. Pojawił się napis w tekturkowej ramce i kilka różyczek, które dla podkreślenia zimowego efektu pokryłam brokatem. 



Jeśli macie ochotę przygotować podobną pracę, bazę taga znajdziecie już na kiviowych półkach:

Tag ma wymiary ok. 10 cm x 20 cm, więc jest ciut mniejszy niż baza DL. W sklepie pojawił się także pojedynczy tag-baza oraz tag z ramką, a także mniejszy tag z ramką. Ofertę uzupełniają też ozdobne kółeczka na tagowe dziurki:


Jeśli pozwoli mi na to czas i wystarczy mi determinacji, chciałabym w tym roku nieco poprawić moje relacje z kartkami bożonarodzeniowymi. Przy okazji na pewno pojawi się trochę nowości w naszym sklepie. Mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu :)

Pozdrawiam serdecznie,


W mojej pracy znajdziecie:

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)