piątek, 5 lutego 2021

Torebeczka na urodziny

Hej, hej ...
Początek roku w mojej rodzinie to istny urodzinowy męski maraton :P Muszę się więc nie lada nagimnastykować bo męskie projekty to nie jest to co lubię. Z drugiej strony to świetna okazja do wyjścia ze swojej strefy komfortu i stworzenia czegoś innego. Tym razem do głowy wpadł mi pomysł na koszulkę-torebeczkę. Idealny gadżet na schowanie drobnego upominku, czy pieniędzy ... no i  od razu odpada nam robienie kartki - sprytne.

 
Bazę koszulki oparłam o mini torebeczkę z zestawu do tworzenia kalendarzy adwentowych. W sklepie Rapakivi można kupić też pojedyncze egzemplarze. Wybrałam kolor biały.

 
Koszulkę trzeba było oczywiście odpowiednio "ubrać". Wykorzystałam do tego mnóstwo zalegających w mojej szufladzie złomków, stare metalowe guziki i papierowe paski do wycinania z kolekcji "Hot&Cold". Na koniec odrobina chlapań i wdzianko gotowe ;)


Z tyłu obowiązkowo cyferka :)


Solenizant zadowolony a ja mam patent na kolejny "męski dodatek".
Dobrze bo w mojej rodzinie przeważaj chłopcy.

Pozdrawiam,
kigabet vel Ki


Wykorzystane materiały:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)