poniedziałek, 21 czerwca 2021

ATC z pejzażem

 Hej, hej ... Dziś u mnie nieco inna forma mianowicie ATC.  


ATC (Artist Trading Card) - czyli artystycznie wykonane karty kolekcjonerskie o wymiarach 2.5 x 3.5 cala. To jedna z najmniejszych form w scrapbookingu (podobnie jak calineczki) a jednocześnie jedna z niewielu o precyzyjnie określonych parametrach - 2,5×3,5 cala (8,9×6,4 cm).
 
 
Przy pomocy tekturek i ścinków z kolekcji "Be Optimistic" udało mi się wyczarować takie oto mini krajobrazy. Całość mocno pod tuszowana i pochlapana kawą ;) Ścianki domków pomalowałam śnieżną pastą (Jakaś resztka została mi w pudełku a u mnie nic się nie marnuje) a napisy, które uzupełniły całość białym gesso. Kontrast i błyszczce cekiny są niczym kropka nad "i" w tej kompozycji.



Seria klimatem nawiązuje do starych obrazów umieszczonych w mosiężnych ramach.
Nie jest to styl w jakim wykonuję swoje prace ... ale podoba mi się.
Kto wie, może niedługo znów sięgnę po podobne efekty?

 
 
 
 
 
 
  

To co ... przywołujemy lato?
Pozdrawiam, 
kigabet vel Ki


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)