wtorek, 22 czerwca 2021

Pudełko serce

Witajcie,
na dziś przygotowałam takie oto pudełko z shakerem. I tym razem sięgnęłam po tekturkę z misiem.
 

Jak widzicie miś jest piękny sam w sobie więc nie użyłam tu żadnych mediów, podobnie pozostałe tekturki są surowe bo też takie bardzo lubię stosować w swoich pracach. Poza tym chciałam aby pudełko było utrzymane w delikatnej beżowej tonacji.
 
 
 
Do zrobienia tego pudełka użyłam dwóch tekturkowych serc, w jednym wycięłam okienko i ozdobiłam ramką. Boki są  z pasków tektury oklejone papierem z tym samym motywem co wnętrze pudełka ,a w środku nowe tekturki plus cekiny i perełki.
 

Ciekawa jestem czy podoba Wam się taki pomysł na wykorzystanie tekturek.
Pozdrawiam
Aluu


W pracy wykorzystałam:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)