piątek, 18 czerwca 2021

Motywacyjny tag z napisem

Witajcie.
Dawno nie wykonałam pracy tylko "dla siebie" dlatego w swoje urodziny postanowiłam to nadrobić. Stworzyłam motywacyjny tag z napisem. Będzie mi on towarzyszyć przez najbliższy rok. Nie przypadkowo wybrałam słowa "celebrate every day", gdyż obecnie jestem właśnie na takim etapie życia. Zawieszona niejako w procesie twórczym, ale przez to głębiej skoncentrowana na tym, co "tu&teraz". (Swoją drogą uwielbiam tę tekturkę!)

Ta praca to też taki mój powrót do wydzierana papieru, miksowania i zestawiania ze sobą rożnych elementów. Niby chaotycznie a świadomie. Lubię ten proces... i lubię paski do samodzielnego wycinania ;) Ich ogromną zaletą jest spójność kolorystyczna, która pozwala na swobodne ich miksowanie. Tu mamy, np. aż trzy kolekcje: "A Hint of Pepper - pasek 2", "Just a Note - pasek 1" , "Be Optimistic - pasek 1". Mogę je tak wycinać i układać bez końca. A wy?
 

Wiecie, fajnie było stworzyć coś innego niż zazwyczaj.
Chyba będę częściej ;)

Przy okazji zapraszam na nasze Wyzwanie z Gościem #104
Moja linia bingo to: napis - tag - papierowa serwetka

 
Pozdrawiam, 
kigabet vel Ki
 

 
Wykorzystane materiały:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)