środa, 30 czerwca 2021

Ukwiecona kopertówka

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Ciebie z ukwieconą kopertówką, która nada się na wiele okazji - od ślubu, przez urodziny aż po chrzest. Kartkę wykonałam na różowej kopertowej bazie, która gdy jest złożona ma rozmiar kartki A6. 



Praca jest dość ubogą w dodatki - zdobią ją tylko 3 kwiatki, wycinane listki, sizal i kuleczki 3d. Jednak mnie ten efekt się bardzo podoba.



Zrezygnowałam nawet z papieru scrapowego na rzecz białego papieru, który wytłoczyłam w folderem w kropki. 



Początkowo planowałam jej zapięcie zrobić za pomocą magnesu, jednak uznałam, że biała wstążka będzie dodatkową ozdobą. 


Na chwilę obecną nie ma na niej żadnego napisu, jednak pewnie się to niebawem zmieni - uwielbiam przerabiać gotowe prace by spersonalizować je do konkretnej okazji i wedle życzenia klienta. 

Pozdrawiam i życzę twórczego dnia!
Paulina 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)