czwartek, 3 września 2020

Czekolada z nutą mięty

Witajcie.
Pokusiłam się o format DL, choć to zdecydowanie nie moja bajka. Czasem jednak okoliczności nas do tego zmuszają ... czasem kompozycja, która tak jak u mnie wręcz prosiła się o "wydłużenie". Jak widzicie pozioma, pasowa kompozycja została tu bardzo mocno rozciągnięta na boki.


Kartka dla miłośniczki czekolady i mięty - stąd jej kolorystyka. Tworzą ją liczne papierowe kwiaty, gałązki kwiatowe, tekturki - gałązki, papierowe listki wycięte z arkusza "A Hint of Pepper", zielone koraliki na żyłce, owoce głogu. Te razem z tekturką - ptaszki w serduszku -  posypałam proszkiem do rdzy. Tworzy on fają chropowatą powierzchnię i ładnie komponuje się z delikatnymi kwiatami w kolorze bieli i turkusu. Na koniec odrobina chlapań.





Kartkę oparłam o linię BINGO Wyzwanie z Gościem#95
Wykorzystałam pierwszą poziomą linię: owoce głogu - dratwa - tekturkowy ptaszek.

Zapraszam do zabawy z nami.


Pozdrawiam,
kigabet vel Ki


Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)