środa, 9 września 2020

Kartka na 18 urodziny i trochę tekturkowych nowości

Kocham schyłek lata, wrześniowe słońce, które jeszcze przyjemnie grzeje, ale już nie tak intensywnie jak latem, kolory natury, wciąż pełne soczystej zieleni, ale z coraz wyraźniej pojawiającymi się ciepłymi barwami jesieni. Uwielbiam kartki w takim klimacie, w kolorach babiego lata i z symbolami tej pory roku - owocami, grzybami, kolorowymi liśćmi. I szczerze żałuję, że w scrapbookingu ten czas traktowany jest trochę po macoszemu. Czy Wy też macie wrażenie, że już z każdej strony atakuje nas Boże Narodzenie? 

W Rapakivi świąteczne klimaty pojawią się wkrótce, obiecuję. Teraz jednak chciałabym wraz z Wami trochę nacieszyć się babim latem, pokażę więc Wam kartkę, która jest właśnie w takim późnoletnim klimacie. Przygotowałam ją z okazji 18 urodzin pewnej dziewczyny, która nie gustuje w kwiatach i motylkach, za to bardzo lubi konie, więc podkowa na szczęście sprawdziła się tutaj idealnie:

Do stworzenia kartki wykorzystałam papiery z kolekcji Jolly&Bright, mamy więc nieco bożonarodzeniowych klimatów ;) Ta kolekcja świetnie prezentuje się w towarzystwie papieru kraftowego, stąd właśnie baza w takim kolorze. 

Na kartce, prócz podkowy, wypatrzycie też inne tekturkowe nowości - drobne listki koniczynki, które ja pomalowałam delikatnie kredkami akwarelowymi:

Zamiast tradycyjnego bukietu kwiatów (chociaż bez klasycznych róż nie mogło się obyć), na kartce pojawiły się maleńkie muchomorki, które pięknie kontrastują z kremowo-zieloną kolorystyką kartki. Wykorzystałam też drobne brązowe kuleczki oraz pręciki w kiściach w kolorze pięknej zieleni.

A kartka trafiła do jubilatki w eleganckim pudełku z szybką:


Prócz tradycyjnej podkowy wśród tekturkowych nowości znajdziecie też taką z serduszkami - idealny dodatek do ślubnej kartki, a także kilka warstwowych serduszek, duże serca zawieszki i napisy na srebrne i złote gody: 






Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja kartka i kiviowe nowe tekturki :)

Uściski,


A w mojej pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)