piątek, 11 września 2020

Stemplowany wpis do travelerka

Cześć,
Dziś chciałam Wam pokazać wpis do travelerka, czyli coś, co rzadko gości u nas na blogu. Rapakivi specjalizuje się w różnorodnych bazach do kartek, co nie oznacza, że nasze produkty nie sprawdzą się w innych, niż kartki, projektach. 


W tym wpisie postawiłam na prostotę - wydrukowałam zdjęcie z mojej randki w wymiarach jednej strony travelerka, drugą zapełniłam różnymi odbitkami stempli oraz tekturkami i kawałkami papierów (prawdziwy scrap-booking). Bardzo dobrze czuję się w ubogiej kolorystyce i jak widzicie, tu użyłam tylko czerni, szarości i mocnej czerwieni. Bardzo mi się ten wpis podoba i serdecznie Was zachęcam do używania naszych produktów na pracach innych, niż kartkowe.




Pozdrawiam i życzę kreatywnego weekendu,
Agata Pinezkowa


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)