wtorek, 1 września 2020

Zakochane ślubne ptaszki

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami kartką ślubną, którą wykonałam jakiś czas temu. Jej główną ozdobą jest kompozycja z tekturkowymi ptaszkami:

Cała kartka bazuje na dwóch papierach z kolekcji Jolly&Bright - Jolly&Bright #1 i Jolly&Bright #2 z maleńkim dodatkiem Lacy Sunset #5. Za ptaszkami wypatrzyć możecie budkę wyciętą z papierowych ścinek. Dodała ona pracy nieco głębi, pozwoliła mi na umieszczenie na niej jeszcze jednego kwiatowego bukieciku, a przy okazji pozbyłam się kilku papierowych resztek ;)

Całą kompozycję kwiatową oparłam wokół ramki z listkami. Ta niepozornie wyglądająca tekturka kryje w sobie naprawdę mnóstwo możliwości :) 


Prostą paletę kolorystyczną papierów wzbogaciłam mocnymi, kwiatowymi akcentami. Wykorzystałam różową kamelię, bordowe klasyczne róże oraz drobne dodatki w postaci ryżyku i brązowych kulek głogu:



Całą kartkę zamknęłam bezpiecznie w białym pudełku. Biel zawsze sprawdza się na ślubach :)

Na koniec dodam tylko, że w naszym sklepie znajdziecie naprawdę spory wybór tekturkowych ptaszków, z którymi możecie tworzyć najróżniejsze prace (klikając w zdjęcie przeniesiecie się do sklepu).


A przy okazji, jeśli lubicie ptasie tekturki, może skusicie się na udział w naszym wyzwaniu?



Pozdrawiam serdecznie,


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)