wtorek, 15 września 2020

Zestaw w stylu eko

Witajcie we wtorek!
W ostatnim poście pisałam, że martwię się nadejściem jesieni - jak się okazało, były to tylko jej gościnne występy i powróciło do mnie słoneczko i odrobina lata. Dzisiejsza praca jest co prawda też w klimacie jesiennym, jednak w trochę jaśniejszych barwach.
 

Przygotowałam kartkę na bazie A6 z wiankiem z zielonych i kraftowych listków. Później okazało się, że w pudełku muszą zmieścić się bilety, więc postanowiłam dodać pudełko w formacie DL. Jak widać kartka na bazie A6 też ładnie w niej wygląda.
 



Co myślicie o pracach bez papierów scrapowych?
Dajcie znać!
Pusia

PS Kartka wpisuje się też w aktualne bingo - kolorowe liście, dratew i baza A6 (środkowa pionowa linia)!

W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)