środa, 19 maja 2021

Urodzinowa kartka dla mamy

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam elegancką kartkę, którą przygotowałam jakiś czas temu z okazji 60 urodzin pewnej mamy. Całość jest utrzymana w pięknej rdzawo-kremowej kolorystyce papierów z kolekcji Jolly&Bright. Trochę głupio pisać tak o papierach, które samemu się zaprojektowało, ale te wzory chyba nie znudzą mi się nigdy. Jolly&Bright to nasza świąteczna kolekcja, ale przyznaję się bez bicia, że z kartkami bożonarodzeniowymi kompletnie mi nie po drodze. Dlatego cieszę się bardzo, że te papiery są tak uniwersalne i chyba nie ma okazji, do której by nie pasowały ;)


Cała kartka to taka moja już klasyczna kompozycja z papierowymi serwetkami, napisem i bukietem papierowych kwiatów. Coś, co lubię najbardziej :) Główną rolę odgrywają w niej przecudowne eleganckie róże w towarzystwie mniejszych, klasycznych.


Kwiatki uzupełniłam listkami... całym mnóstwem różnorodnych listków! Wycięte z kremowego papieru 300 gsm, podkreślone tuszem w kolorze sepii idealnie komponują się z całością. Pomiędzy liśćmi ukryłam też drobne ryżyki i pręciki. 


Napis wydrukowałam na kremowym papierze 230 gsm. To nowość w naszej ofercie, dostępna w arkuszach A4. To ten sam papier, z którego wycinamy nasze pudełka i bazy 300 gsm, ale cieńszy, dlatego drukarka radzi sobie z nim doskonale. Papier świetnie przyjmuje toner, co widać na mojej kartce, ale równie dobrze radzi sobie z tuszem.


Kartkę umieściłam w eleganckim pudełku z szybką. Tak zapakowana nie potrzebuje już, moim zdaniem, dodatkowych ozdób. Poza tym takie proste pudełko najlepiej spełnia swoją rolę i chroni ukrytą w niej kartkę.




Mam nadzieję, że zachęciłam Was tą kartką po sięgnięcie po kiviowe papiery, bazy, pudełka i dodatki :)
A podobna kartka świetnie sprawdzi się jako prezent z okazji zbliżającego się Dnia Matki.

Pozdrawiam serdecznie,



Te produkty czekają na Was na kiviowych półkach:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)