środa, 26 maja 2021

Złocisty wianek

Dzień dobry!
U mnie sezon ślubny trwa - mam wrażenie, że jest ich teraz więcej przez zeszłoroczne przekładanie ich na kolejny rok, więc pracy z nimi (pomiędzy komunijnymi) jest sporo. 

Kompozycję zbudowałam na dwóch identycznych serwetkach, żeby nadać kartce lekkości i przestrzenności - umieściłam też pod pierwszą oraz między nimi trochę białego sizalu. 



Tak samo jak prace z kwiatami lubię te z wiankami, na szczęście moi klienci też sobie je ostatnio upodobali, więc mam ostatnio często okazje do ich tworzenia.


Ty razem nie użyłam kwiatów, zastąpiły je natomiast złote gałązki - według mnie nadały kartce trochę elegancji.  Jeśli kojarzysz moje wcześniejsze prace, to wiesz, że nie mogło też zabraknąć chlapań, styropianowych kulek i mchu, który pojawia się tam, gdzie kompozycja z listkami. 


Kartkę zbudowałam na bazie kraft w formacie DL, więc dzięki temu wpisuje się ona idealnie w aktualne BINGO.  Bardzo serdecznie zapraszam Was do udziału - jak zwykle nagroda jest warta udziału! :)

Czekam na Wasze pracę wyzwaniową! 
Paulina 

 
W pracy wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)