poniedziałek, 31 maja 2021

ATC z motylami

Cześć,
dziś chcę przypomnieć o naszym aktualnym wyzwaniu. Ja przygotowałam dwa ATC. Lubię tę małą formę bo pozwala na wykorzystanie np. ścinków papierów, resztek z tekturek itp rzeczy, poza tym wbrew rozmiarom pozwala stworzyć wielowarstwową kompozycję. Pierwsze wykonane jest wg linii poziomej z tablicy bingo : motyw motyla-tekturkowa ramka-ATC. Na tym dobrze widać,że prawie cała kompozycja ułożona jest z "resztek" papieru, tekturki,cekinów.


To ATC jest wykonane wg linii:papierowe kwiaty-ATC-odrobina złota. Podobnie jak w poprzednim użyłam resztek - z kawałeczka zielonego papieru wycięłam nożyczkami listki, a kawałek plastikowej koronki pomalowałam złotą farbą,dodałam parę chlapnięć i perełki. Na obu są też  motyle wycięte z pasków papieru, udało mi się też dodać odrobinę mojej ulubionej kolekci A Hint of Papper.


Zapraszam Was do udziału w tym wyzwaniu.


Pozdrawiam
Aluu

 
Wykorzystane materiały:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)