czwartek, 27 maja 2021

Komunijne pudełko

Dzień dobry!
Dzisiaj bez przedłużania - przychodzę do Ciebie z pudełkiem, który wykonałam na pamiątkę pierwszej komunii świętej. W pamiątce musiało znaleźć się miejsce na pieniądze, więc postawiłam na box, w którym umieściłam kolejny mały box. 


Użyłam mojego ulubionego zestawienia kolorystycznego,
które pasuje mi na każdą okazję - papier kraft + biel/beż + odrobina zieleni. 

Na każdej ściance umieściłam powtarzalny motyw filigranowej ramki. Na dwóch przeciwległych ściankach dałam życzenia i dedykację dla Zuzanny, a na dwóch pozostałych - komunijną dziewczynkę i hostię. 



Do wewnętrznego pudełka wykorzystałam wieczko z pudełka w rozmiarze 8x8, natomiast spód wykonałam sama, by był trochę wyższy niż 2cm (pewnie przy kolejnej okazji wykorzystam pozostałą część pudełka znów jako wieczko). 

Wiem, że niektórzy ozdabiają również wieczko boxa - ja lubię najbardziej je w wersji tylko z kokardką, ewentualnie z zawieszką (dodaję na niej imiona/okazję/datę lub po prostu element charakterystyczny do do danej okazji). A Ty jakie pudełko lubisz najbardziej?


Daj koniecznie znać czy u Ciebie nadal trwa sezon komunijny czy już się skończył. :)
Pozdrawiam
Paulina

W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)