wtorek, 4 maja 2021

Z sentymentu do Japonii ...

Witajcie :)

Zazwyczaj na wyzwanie robię kartkę, ale tym razem postanowiłam wyjść poza swoją strefę komfortu i zrobić coś innego... i tak powstało to LO.


Punktem wyjścia było zdjęcie wycięte z gazety, które swoje odleżało zanim znalazłam na nie pomysł. Jego urok podkreślają delikatne kiviowe tekturki-gałązki z kwiatkami, listki i ptaszki. Dodałam papierowe kwiatki i motyle wycięte z kolekcji Lacy Sunset, odrobinę chlapnięć farbą i żółty papier, żeby było ciepło i wiosennie.


Ta praca pokazuje, jak uniwersalna jest tablica bingo i że czasem warto skusić się i zrobić większy projekt:)



Scrapa stworzyłam specjalnie na Wyzwanie z Gościem #102.
Wykorzystałam linię bingo: "zdjęcie - dratwa - cyferki":
 


Pozdrawiam,
Aluu

 
W swojej pracy wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)