piątek, 30 kwietnia 2021

Misiowa dziewczynka

Dzień dobry. 
Dzisiaj przychodzę do Was z kartką dziecięcą, w której wykorzystałam nowość - tekturkę z misiem.  



Jest tak słodki, że musiałam go użyć w towarzystwie pastelowego różu. 
                                       

Kwiaty wykonałam ręcznie w kolorach pasujących mi do kartki. 


Jako pierwszą warstwę użyłam papieru, który pochodzi z kolekcji świątecznej. Dla mnie to kolejny dowód na to, że papiery Rapakivi są bardzo uniwersalne i nie musimy się sztywno trzymać tego, żeby używać ich do tylko wybranych okazji. 



Planowałam wykorzystać kryształek jako środek kokardki, ale dość szybko uznałam, że lepsze będzie użycie styropianowej kulki (użyłam ich też do wypełnienia kompozycji kwiatowej) by nie odwracać uwagi od tego słodziutkiego noska. 


Szczegółową prezentacją kartki chciałabym przypomnieć Wam o aktualnym wyzwaniu. Moja praca opiera się na przekątnej COŚ RÓŻOWEGO - DZIECIĘCA TEKTURKA - DRATWA. 

Serdecznie zapraszam do udziału w zabawie, w której można zgarnąć bon na zakupy w sklepie Rapakivi - ten słodki miś może być Twój! 



 Pozdrawiam,
 Paulina 


Produkty, które wykorzystałam: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)