środa, 28 kwietnia 2021

Serdeczne życzenia

Witajcie serdecznie, 

na dziś przygotowałam kartkę dość uniwersalną, w brązach. Jako tło posłużył mi papier w groszki z zimowej kolekcji Jolly&bright - więc jeśli zalegają wam świąteczne papiery z łatwością możecie ich użyć na każdą inną okazję. Kartka jest dość prosta, żeby ją nieco ożywić dodałam kilka chlapań farbką oraz okręciłam część ramki sznurkiem. Użyłam też kilku małych różyczek oraz lisków - zarówno papierowych jak ich tych tekturkowych. Część z nich pomalowałam zieloną błyszczącą farbą, a część pozostawiłam w stanie surowym. Tekturowy napis pokryłam czarną farbą, a po jej wyschnięciu dodałam na wierzch złotą, ale już mniej równomiernie, żeby czarny nieco prześwitywał - chciałam uzyskać nieco postarzony wygląd.




Pozdrawiam Aszczka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)