środa, 21 kwietnia 2021

Dla małego gentelmana ;)

Pierwsze urodziny to na pewno wyjątkowy dzień dla każdego maluszka, który warto uczcić specjalną kartką. Ja na takie okazje bardzo lubię przygotowywać kartki z shaker boxem. Nawet jeśli mały jubilat jeszcze nie biega, jak większość dzieci jest bardzo ciekawski i ruchliwy. Kartka, na której coś się rusza i wydaje przyjemne szumiące dźwięki, na pewno zaciekawi każdego maluszka ;)

Do przygotowania kartki wykorzystałam nową tekturkę wprost z kiviowych półek - uroczego misia z brzuszkiem gotowym do napełnienia cekinami, mikrokulkami i innymi błyszczącymi drobinkami. Miś ma na sobie elegancką kokardkę, którą można wykorzystać (przynajmniej) na dwa sposoby - przyklejona pod pyszczkiem czyni z niego eleganckiego jegomościa, a umieszczona na uszku zamienia go w uroczą panienkę. Popatrzcie sami :)

Misia dla Klimka pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Efekt delikatnych, pastelowych kolorów idealnie pasuje do dziecięcych prac. Poza tym pomogło mi to również skomponować kolorystycznie tekturkę z papierami, które wybrałam do przygotowania pracy. 

Zawartość misiowego brzuszka też jest dobrana kolorami do całości. Na kiviowych półkach znajdziecie sporo cekinów i mikrokulek, które świetnie nadają się do wypełniania shakerów.

Kartkę jak zawsze umieściłam w pudełku z okienkiem. Lubię je najbardziej :)

Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja kartka. Jestem ciekawa, czy i Wy robicie shaker boxy na dziecięcych kartkach.

Pozdrawiam serdecznie,


A w mojej pracy znajdziecie takie produkty Rapakivi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)