poniedziałek, 5 kwietnia 2021

Urodzinowe pudełko

Dzień dobry w poniedziałek! 
 
Wiosna troszeczkę zniknęła zza okna, ale ja się nie poddaje i tworzę w wiosennych kolorach. Na dzisiaj przygotowałam pudełko na kartkę w formacie A6, natomiast nie znalazła się w nim kartka, a mały upominek, który idealnie pasował do wymiarów tego pudełka. 


Pudełko chciałam wykonać w stylu clean&simple, więc postanowiłam nie wykorzystywać zbyt wielu scrapowych papierów - zastąpił mi go biały papier, który wytłoczyłam wzorem w kropki. 



Co do C&S - niestety mi nie wyszło...musiałam wcisnąć ten sizal między kwiatki. 



Na początku swojej przygody z kartkami nie ozdabiałam boków pudełka, ale teraz nie wyobrażam sobie tego nie zrobić. 


Dość rzadko używam napisów na pracach. Zazwyczaj o okazji informują konkretne dodatki lub kartka ma właśnie uniwersalny charakter. . Tutaj  postanowiłam wykorzystać prosty napis, by nie dodawać już zbyt wielu dodatków. 


Pozdrawiam,

Paulina 

 
W pracy wykorzystałam:

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)