poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Przywołuję wiosnę

Cześć,
chciałabym już cieplutkiej słonecznej wiosny... jak na razie pozostaje nam chyba przywoływanie jej na kartkach. Dzisiejsza karteczka jest w formacie DL, utrzymana jest w pastelach i znajduje się na niej mnóstwo kwiatów. Są gotowe różyczki w dwóch kolorach oraz kwiatki z wykrojnika, do tego różnego rodzaju zielenina, zarówno z wykrojników, jak i gotowych arkuszy. Jest i wianuszek i serwetka... sporo tego, ale miało być wesoło, kolorowo i radośnie. 

 
Zastosowałam tez kilka kivowych tekturek: koło z listkami, napis "sto lat", listki i gałązki, a wszystkie pokryłam mniej lub bardziej klejem "magic" do którego przykleiłam złotą folię. Moim zdaniem taki efekt nadaje całości charakteru. Mam nadzieję, że zachęciłam was do stworzenia własnych barwnych kompozycji i razem uda nam się przywołać wiosenne słońce.





Mam nadzieję, że zachęciłam was do stworzenia własnych barwnych kompozycji
i razem uda nam się przywołać wiosenne słońce.
Pozdrawiam Aszczka


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)