czwartek, 29 kwietnia 2021

Komunia w wersji pastelowej

Dzień dobry w ostatnim tygodniu kwietnia! 
Zbliża się maj, a razem z nim sezon komunijny, czyli to czas na inspiracje właśnie na tę okazję.
Zatem przedstawiam Wam delikatną kartkę dla dziewczynki. 


Główny element stanowi ramka z hostią również w pastelowych barwach. 

Tym razem nie użyłam kwiatów ręcznie robionych, bo takie gotowe wydają mi się "lżejsze" ze względu na użycie cieńszego papieru do ich wykonania.


Do kartki złożyłam pudełko z okienkiem, by już nie dodawać kolejnych zdobień - zawiązałam tylko cieniutką białą wstążkę wokół. 


Przyznam szczerze, że już dawno nie używałam właśnie pudełek z okienkiem i chyba ponownie się w nich zakochałam! <3 
 


Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej majówki - spędźcie ją tak, jak najbardziej lubicie! 

Paulina 

Materiały z kiviowego sklepu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)