wtorek, 27 kwietnia 2021

Konik na biegunach

Chyba każdy z nas natknął się w dzieciństwie na takiego konika na biegunach, czy to na zabawkę albo choinkową ozdobę lub dekorację. Mnie ten motyw kojarzy się z beztroską i zabawą, budzi miłe wspomnienia. I jak tylko zobaczyłam tę nową tekturkę od razu mnie zauroczyła i wiedziałam, że będzie piękną ozdobą kartki dla dziecka.


Celowo użyłam neutralnych kolorów: baza i kartka są w kolorze kraft, kremowe chmurki, do tego lekko potuszowana tekturka i drewniane guziki sprawiają, że taka wersja kartki może być i dla chłopca i dla dziewczynki. Na baloniku jest miejsce by umieścić np. tekturkową cyferkę.


Dodam, że na sklepowych półkach w Rapakivi pojawiły się jeszcze inne dziecięce tekturki, równie urocze i przywołujące uśmiech i wspomnienie dzieciństwa:)


Pozdrawiam Was ciepło:)
Alicja
 
 
W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)