czwartek, 15 kwietnia 2021

Pierwsza Komunia Święta

Witajcie :)
Przed nami sezon komunijny i choć dla większości z nas to jedna wielka niewiadoma "maszyna ruszyła". W planach mam kilka zaproszeń komunijnych i podziękowań dla Chrzestnych ... ale w między czasie powstaną też pewnie inne prace o tej tematyce. Dziś cztery proste kartki z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Jak na mnie wyjątkowo oszczędne w formie. Idealne "do koperty".


Do ich wykonania użyłam kwadratowych pastelowych baz w kolorze różu i błękitu. Jest tu dużo bieli i kremu. Dla kontrastu pojawiły się dodatki z papieru kraft. Mimo to całość jest bardzo stonowana i delikatna.

 

Po lewej stronie każdej z czterech kartek umieściłam kwiatową kompozycję. Składa się ona w większości z tekturek Rapakivi. Mamy hostę i moje ulubione listki jemioły, z którymi w tym sezonie nie mogę się wręcz rozstać ;) Idealnie się one komponują z ręcznie robionymi kwiatami i motywem winnego grona.


A wy jaką wersję kartek komunijnych preferujecie?
Na bogato, czy oszczędnie?

Pozdrawiam, 
kigabet vel Ki
 

Wykorzystane materiały: 

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=794&controller=product&id_lang=7


2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)