wtorek, 6 kwietnia 2021

I po świętach ...

Cześć,

też tak macie, że po świętach chcecie jeszcze tworzyć świąteczne kartki? Ja tak mam! A dzięki nowym wielkanocnym tekturkom z Rapakivi pomysły same przychodzą do głowy i szkoda byłoby ich nie wykorzystać. Poza tym tablica bingo z aktualnego wyzwania jest bardzo inspirująca...


Dziś chcę  Wam o niej przypomnieć moimi kartkami:


Do tych dwóch kartek użyłam jednej tekturki... uroczy słodki króliczek to właściwa tekturka. Uzupełniłam ją wiankiem z cekinów i domalowałam mu buźkę. Żeby nie było zbyt różowo dodałam ciemniejsze akcenty z paska  papieru z kolekcji A Hint of Pepper.


Na drugiej wykorzystałam "odpad", który pomalowałam  na czarno. W ten sposób "stworzyłam" jakby nowa tekturkę. Dodałam białe akcenty i na tekturce i na papierze.


Ciekawa jestem Waszych pomysłów i zapraszam do wzięcia udziału w  wyzwaniu.

Pozdrawiam
Alicja


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)