piątek, 14 maja 2021

Kartka z konikiem

Cześć,
pamiętacie o naszym wyzwaniu? Czekamy na Was TUTAJ

Dla przypomnienia wstawiam moją kartkę, która być może zachęci Was do zabawy z Rapakivi. Posłużyłam się linią bingo: kalka techniczna - tekturka dziecięca - coś niebieskiego. Kalkę wykorzystałam do shaker boxa. Dzięki temu, że nie jest ona całkiem przezroczysta mój shaker jest bardzo delikatny i stanowi tło dla punktu kulminacyjnego, czyli przecudownej urody konika na biegunach. Jako bazę wybrałam tą pastelowo - niebieską, bo po pierwsze fajnie mi tu gra kolorystycznie, a po drugie jest ona bardzo gruba i sztywna, więc doskonale utrzymuje shaker boxa. Całość ozdobiłam jeszcze lekko kwiatkami, aby było delikatniej i bardziej dziecięco. 


Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zabawy z nami, spróbujcie koniecznie,
bo bingo jest bardzo uniwersalne i daje mnóstwo możliwości.

A tu jeszcze mapka dla przypomnienia


Pozdrawiam Aszczka


W pracy znajdziecie takie produkty Rapakivi:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)