poniedziałek, 10 maja 2021

Kobieca kartka z mottem

Witajcie serdecznie,
dzisiejsza karteczka  powstała z potrzeby poprawy humoru. Jest utrzymana w pastelach z dwoma malutkimi kompozycjami kwiatowymi. Użyłam małych, różowych różyczek, do których dobrałam tekturkowe listki oraz te wykrojnikowe, wycięte ze złotego papieru. Dodałam jeszcze tekturkową ramkę z listkami i  złotą ramkę wyciętą wykrojnikiem. Myślę, że surowa tektura i połyskujący papier fajnie się nawzajem uzupełniają. Całość wieńczy motto umieszczone na tekturkowym banerku, którego środek pomalowałam oczywiście na złoto. Środek kartki to shaker, do którego wsypałam cekiny w różnych kształtach i odcieniach różu. Kartka jest zawiązywana wstążką w groszki. Wyszło pastelowo, delikatnie, z dodatkiem złotego, jednym słowem: kobieco




Pozdrawiam Aszczka

W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)