poniedziałek, 28 grudnia 2020

Czas kończenia projektów

Cześć,

Grudzień to taki szybko mknący miesiąc - najpierw robimy kalendarze adwentowe i przygotowujemy się do świąt, a później nagle przypominamy sobie, że wypadałoby zamknąć w starym roku wszystkie zaczęte projekty i próbujemy wszystko nadgonić.

Dziś mam dla Was właśnie grudniowy wpis do mojego rocznego traveler notebooka, co prawda do nadrobienia zostało mi jeszcze kilka wpisów, ale chciałam zacząć od najbardziej aktualnego. Chyba trochę dlatego, że mój wpis opiera się głównie o zdjęcia z Wigilii - to była naprawdę fajna Wigilia i chciałam jeszcze raz poczuć te emocje. Całość miała nawiązywać do choinki i bombek, w których umieściłam kilka zdjęć z tego dnia. Wykorzystałam tu tekturowe bombki, które są w komplecie z ażurowymi, a których nigdy nie wykorzystuję, więc tu nadały się idealnie. Uwielbiam wykorzystywać tekturki w taki nieoczywisty sposób.




Ciszę się, że zaglądacie tu do nas i życzę Wam zakończenia wszystkich zaczętych projektów jeszcze w tym roku, a kolejnego roku - jeszcze bardziej twórczego i kreatywnego! Ściskam Was serdecznie,

Agata Pinezkowa

W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)