czwartek, 3 grudnia 2020

Świąteczne kartki na kolorowych bazach

Witajcie serdecznie. 

Sezon w pełni, to i świąteczne kartkowanie idzie pełną parą. Kalendarz adwentowy już zrobiony, więc najwyższa pora na kartki. Dziś mam dwie propozycje - obie składane w ten sam sposób - sztalugowe. Obie na kolorowych bazach: czerwonej i zielonej i na obu też znalazły się poinsecje oraz cudowne Kivowe tekturki. 

 

Pierwsza kartka ozdobiona została małym shaker boxem oraz pomalowanym metaliczną farbą tekturowym napisem. Dodatkowo użyłam gel medium na płatkach kwiatów i posypałam je obficie brokatem, żeby całość mocno się skrzyła.

 

Druga kartka jest bardziej stonowana, główną ozdobę oprócz kompozycji kwiatowej stanowi duża kokarda z woalowej wstążki. Która wersja Wam się bardziej podoba? Lubicie kartki sztalugowe? Przyznam się, że dla mnie tego typu kartki są idealne na Boże Narodzenie, bo same w sobie mogą stanowić ciekawą i piękną ozdobę.




Pozdrawiam
Aszczka


W pracy wykorzystałam:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)