wtorek, 15 grudnia 2020

Świąteczny tag

Cześć!
Moją kolejną inspiracją na obecne nasze wyzwanie Bingo jest mixed mediowy tag,
z Rapakiviowymi tekturkami.

Ostatnio naszło mnie na minimalistyczne prace z ala akwarelowym tłem. To jest już moja druga praca z tekturkami od Rapakivi i takim właśnie tłem. Co jest Wam potrzebne do jego wykonania? Wystarczy jeden lub dwa kolory farb, niekoniecznie akwarelowych. Ja użyłam tutaj Impasto. Rozwodniłam je i malowałam nimi po papierze akwarelowym robiąc takie "maziaje".

 
Na koniec taga udekorowałam nowymi tekturkami od Rapakivi. Uwielbiam te geometryczne kształty gwiazdek. Pokryłam je glossy accents i posypałam złotym brokatem. Dzięki temu gwiazdki są trochę wypukłe i bardzo błyszczące. 
 

Równocześnie przypominam, że wciąż jeszcze czekamy na Wasze zgłoszenia na obecne Bingo.
Moja linia to "tag - brokat - gwiazdki".

                                       

Pozdrawiam Cię serdecznie.
Patrycja :)

W pracy wykorzystam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)