środa, 9 grudnia 2020

Kalendarz adwentowy z Misiami

Hej, hej ...
wiem, minął tydzień ... i choć moje córka od samego początku aktywnie realizuje już swój kalendarz, ja musiałam nad nim jeszcze trochę popracować ;) Bo o ile jego wykonanie  - nieco czasochłonne z powodu dobierania papierów według kolorów tęczy - poszło łatwo, tak montaż już nie koniecznie :P Ostatecznie zawiesiłam go na znalezionej w lesie gałęzi ... na żyrandolu w salonie.

Wybaczcie więc kiepskie zdjęcia ....
Oto Misowy kalendarz :)

 

Mnóstwo koloru, trochę ozdobnych tekturek i oczywiście chlapania.
Misie wycięłam z ozdobnego foamiranu i kolorowych kartonów.

 
 

 
  

Dużym ułatwieniem był zestaw torebeczek z cyferkami.
Myślę, że w przyszłym roku moja córka sama już pokusi się o zrobienie swojego kalendarza ;)

 
Pozdrawiam,
kigabet vel Ki



Wykorzystane tekturki i zestawy:

          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)