czwartek, 17 grudnia 2020

Świąteczna bombka

Witajcie!
Tę kartkę mieliście okazję już zobaczyć przy okazji rozpoczęcia obecnego wyzwania, o którym Wam serdecznie przypominam. No bo kto nie chciałby wygrać bonu na dobre rozpoczęcie scrapowego nowego roku?

Moją bombkę wykonałam z bazy kwadratowej, z której wycięłam odpowiedni kształt. 



Jak święta, to u mnie koniecznie złoto, zieleń i czerwień. A Wam jakie kolory najbardziej się kojarzą
z Bożym Narodzeniem?


Nie zabrakło też moich ulubionych dodatków, które lądują na każdej (sizal) i prawie każdej (mech, pyłek 3d i brokat) zimowej pracy. 


 

Do wykonania pracy wykorzystałam środkową pionową linię: napis-brokat-bombka. 
A Wy którą wykorzystacie? 

Pozdrawiam
i życzę kreatywnego dnia
Paulina


 W pracy wykorzystałam:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)