poniedziałek, 7 grudnia 2020

Świąteczne tagi

Witam Was serdecznie!
w tym przedświątecznym czasie, pełnym obowiązków, planowania, zakupów itd. Jeśli nie macie pomysłu na kartki i dekoracje świątecznie to mam dla Was pomoc w postaci tablicy Bingo do  aktualnego wyzwania na naszym blogu.

Na to wyzwanie przygotowałam dwa bliźniacze tagi wg linii poziomej: tag - brokat - gwiazdki. Mogą być one miłym dodatkiem do prezentu np zamiast tradycyjnej zawieszki. Tło wykonałam akwarelami i delikatnie oprószyłam niebieskim brokatem. Wykorzystałam tu też mój ulubiony stempel. Ważnym akcentem są kiviowe gwiazdki.

Na tym tagu stempel odbiłam tuszem do em-bossingu i posypałam czarnym pudrem.

 

Tutaj natomiast użyłam czarnego tuszu pigmentowego.

Dla przypomnienia nasze BINGO.


Pozdrawiam,
Alicja
 
W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)