piątek, 4 grudnia 2020

Razem do stajenki ...

Witajcie.
Właściwie to już będzie jedna z moich ostatnich kartek świątecznych. Robiłam je systematyczne przez cały rok, więc teraz na spokojnie mogę np skupić się ... na remoncie. No tak, jak se człowiek czasem ubzdura coś to tak ma! Chociaż ja akurat bardzo lubię porządkowanie swojej przestrzeni dookoła.


Kartka na bazie prostokąta z motywem okrągłej tekturki - shaker box z krajobrazem. Inspiracją jest kolęda "Pójdźmy wszyscy do stajenki" stąd taki a nie inny wybór tekturki. Brak przysłowiowej "stajenki" zstąpiłam  po prostu pejzażem - jako że my "w drodze" - i uzupełniłam grą słów "RAZEM do stajenki". Jest też gwiazda Betlejemska, która nas prowadzi ... Więc wszystko pasuje ;)

 
 

Pozwoliłam sobie tutaj na odrobinę szaleństwa. Do ozdobienia bazy kartki i tekturki użyłam pasty śniegowej, złotej farby metalicznej i białego błyszczącego brokatu. To "moja" tegoroczna kolorystyka chciałoby się powiedzieć. Zdecydowanie krem, beż, biel i złoto dominują.

W środek shakera nasypałam mnóstwo mieniących się gwiazdek i mikro-kulek.

Ciekawa jestem, czy wy też tak macie, że tworzycie kartki w jakiejś konkretnej kolorystyce,
czy może jest to raczej impuls, potrzeba zestawienia ze sobą określony kolorów
... a może stawiacie na bożonarodzeniową klasykę?

Pozdrawiam,
kigabet vel Ki


Wykorzystane materiały: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)