sobota, 18 stycznia 2014

Prezent dla Babci i Dziadka #7 - kartka dla Babci :-)



Witam Was bardzo gorąco, pomimo mało ciekawej pogody za oknem.

Dziś mój debiut na łamach firmowego bloga, 
w ramach którego przygotowałam dla Was bajeczną, nieco romantyczną,
pastelową i bardzo ukwieconą karteczkę z okazji Dnia Babci.

Mam nadzieję, że przez najbliższe trzy miesiące moje prace staną się dla Was inspirującym pretekstem do stworzenia bajecznych kompozycji na bazie naszych papierów i dodatków,
z których (uwierzcie mi na słowo) można wyczarować cuda :)





Praca powstała na bazie papierów z kolekcji Just a note (nr 5 i 6)
Do jej wykonania użyłam ponadto:
- różyczek: białych, różowych i ecru
- i śnieżnego, transparentnego brokatu, którym przyprószyłam płatki róż.
Wszystko to do nabycia oczywiście w firmowym sklepiku
Zapraszamy :)

12 komentarzy:

  1. Fantastyczny debiut Rudolph - kartka jest przepiękna, a ja wciąż pozostaję w zachwycie nad Twoimi cudeńkami! Uwielbiam tego bloga, dziewczyny go tworzące są absolutnie rewelacyjne tak w jego prowadzeniu, jak i tworzeniu swoich prac, gratuluję jeszcze raz możliwości realizowania się w TAKIM zespole!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartk- rewelacja:) każda babcia będzie z pewnością zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Baaaaardzo cieszy oczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka! Fenomenalny debiut, czekam na więcej prac Rudolph :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze i niezwykle ciepłe przyjęcie moich prac :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)