piątek, 24 stycznia 2014

Romantyczne LO


Wielkimi krokami zbliża się luty 
i walentynkowe szaleństwo z serduszkami.
Dla wszystkich miłośników romantycznych klimatów
- mała inspiracja w postaci bajecznie różowego LO -
przygotowana na bazie moich ulubionych papierków 
z kolekcji Just a note.


Wszelkie kwiatuszki użyte w pracy przyprószyłam śnieżnym brokatem,
który również możecie nabyć w naszym firmowym sklepiku.









Przypominam również o naszym weekendowym wyzwaniu
- przydasiowa nagroda już czeka :)
Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na zakupy :)




Wykorzystane materiały:

- papier Just a Note #3;
- papier Just a Note #5;

6 komentarzy:

  1. Ona jest niesamowita :)) autorka oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda? To ogromna przyjemność oglądać jej cudeńka. Fantastyczne LO Rudolph, czy ja kiedyś zrobię swoje pierwsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo i bardzo sceptycznie podchodziłam do tej formy, a teraz ciężko mi zabrać się za "zwykłe" karteczki; myślę, że kiedy spróbujesz - pokochasz jej nieformalny charakter, dowolność stylu i brak ograniczeń, jaki ze sobą niesie... dołóż do tego papierki z Just a note i sukces murowany - wszystko samo klei się w dłoniach :)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :-)