piątek, 24 stycznia 2014

Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #13

Zapraszamy na kolejne wyzwanie ekspresowe :-)


Tym razem mamy dla Was... scrapową wykreślankę :-)



Zasady zabawy:

1. W wykreślance należy znaleźć trzy wyrazy - są to nazwy przydasi, kolorów itp. - które zostaną wykorzystane w pracy. Prosimy pod zdjęciem pracy napisać, jakie elementy naszej wykreślanki zostały wykorzystane.
2. Forma pracy jest dowolna.
3. Na wyzwanie można zgłosić tylko jedną pracę.
4. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdy wcześniej.
5. Wyzwanie można łączyć z innymi.
6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą. 
7. Nie musicie wykorzystać produktów Rapakivi, ale jeśli znajdą się one w Waszej pracy, będzie nam naprawdę bardzo miło :-)

Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy jedną, której autor otrzyma taką paczuszkę przydasi:


W zestawie znajdziecie:


Na Wasze prace czekamy do niedzieli 26 stycznia do północy. A zwycięzcę ogłosimy we wtorek 28 stycznia po południu.

Zapraszamy do zabawy :-)

26 komentarzy:

  1. Genialna wykreślanka i świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy prócz tego co sobie wykreślimy, możemy użyć też innych rzeczy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czy dobrze rozumiem? wybieram trzy słowa a gdy tam nie ma kwiatków moge je dołozyć czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie chodziło o to że wybieram trzy słowa i oprócz tego mogę dołożyc cos innego tak jak ty pytasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły w wykreślance moje ulubione przydasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa :) Ja zrozumiałam, że można dołożyć inne, ale 3 musza się znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą wykreślanką:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy można tę pracę łączyc z innymi wyzwaniami?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zrozumiałam, że trzema te min 3 rzeczy użyć w pracy + to co się chce innego :)
    I taka też pracę zrobiłam dziś :) pozdrawiam i dziękuję za świetna zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe wyzwanie... - już się dołączam do zabawy :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny temat zabawy ;o) Z miłą chęcią dołączam się z moją pracą.
    P.S. Chyba w opisie pojawił się błąd ;o)
    Niedziela to 26 styczeń, wg podanej daty 27 i inlinkz wyzwanie trwa do poniedziałku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, rzeczywiście :-) Wkradł nam się mały błąd o_0 dziękujemy za czujność :-)

      Usuń
  12. świetny pomysł z ta wykreślanką!
    czekam na kolejne takie, nie tylko "w pracy należy użyć ..." :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne wyzwanie, wspaniały pomysł z tą wykreślanką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na wyzwanie! Pozwala na większą swobodę niż większość wyzwań. Poproszę więcej takich :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna zabawa :)
    Użyłam ciut więcej niż 3 znalezione słowa / rzeczy. I zgłaszam swoje pudełko.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale szkoda, ze ja ten weekend mam taki zajęty :( .... tu taka super zabawa :) Ale pozwolę sobie skorzystać z wykreślanki w bardziej dogodnym czasie, bo inspiracja świetna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna zabawa z tą wykreślanką:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również przyłączam się do opinii,że taka wykreślanka słowna to świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł z tą wykreślanką :) mam nadzieję, że będzie ich więcej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dodawałam link to links mi się wysypał i nie dodało zdjęcia
    http://joannasolecka.blogspot.ie/2014/01/weekendowe-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)