czwartek, 16 stycznia 2014

Prezent z okazji Dnia Babci i Dziadka #5- kartki z magnesem





Witajcie! Dziś mam przyjemność pokazać Wam moje pierwsze prace z materiałami Rapakivi. Przyznam, że mam tremę, ale liczę również, że ciepło mnie przyjmiecie ;-)
W ramach podarunku dla babci i dziadka od mojego synka, przygotowałam dla nich kartki z magnesami. Wystarczy chwycić za wstążeczkę, by móc umieścić magnes np. na lodówce:)



a pod magnesami znajduje się miejsce na kilka słów:




Wykorzystane materiały:
- papier Be Optimistic 1
- papier Be Optimistic 3
- papier Be Optimistic 4
- papier Be Optimistic 5
- pasek 1 Be Optimistic
- drobne różyczki pomarańczowo-żółte
- duże róże żółte
- duże róże białe
- rumianki
- pręciki perłowe ecru
- kulki "winogronka"
- półperełki ecru
- kryształki samoprzylepne


Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :-)