niedziela, 12 stycznia 2014

Prezent z okazji Dnia Babci i Dziadka #2 - Albumik



To był trudny dla mnie temat, ponieważ właśnie na dniach będziemy przeżywać pierwszą rocznicę śmierci mojej babci... ale tak się składa, że styczeń to także miesiąc urodzin mojego dziadka, postanowiłam więc skupić się na nim i zrobić mu prezent, który przywoła chwile wspólnie spędzone z babcią. Tak powstał ten oto albumik:


Wybrałam format 18x18 cm - w kwadrat najłatwiej wkomponować zdjęcia zarówno pionowe, jak i poziome.


Z babcią skojarzyły mi się stonowane, przygaszone kolory z kolekcji Just a Note, dlatego wykorzystałam głównie te papiery.


Chciałam, żeby albumik pozostał w miarę płaski, dlatego zrezygnowałam z trójwymiarowych dodatków na rzecz papierowej taśmy ozdobnej.


Całość ma podobny układ wszystkich stron, co dodatkowo dodaje mu spójności.


Mam nadzieję, że dziadkowi się spodoba i będzie miłą pamiątką.


Pozdrawiam,
Katrina

Użyte materiały:
papier Just a Note #3
papier Just a Note #4
papier Just a Note #6
papier Hectic Eclectic #1


3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)