poniedziałek, 20 stycznia 2014

Prezent dla Babci i Dziadka #9 - pudełko na drobiazgi


Tak się złożyło, że nie mam już ani babci ani dziadka, ale... moja ukochana babcia zawsze będzie kojarzyć mi się z ciepłem, elegancją w stylu vintage (ahh, te babciowe stare meble i bibleloty) i... miłością do pudełek, którą pewnie mam po niej ;-)

Dlatego z okazji babciowo-dziadkowych inspiracji postanowiłam przygotować pudełko, które myślę, że spodobałyby się mojej babci.


Pudełko ma idealne wymiary, żeby pomieścić w nim zdjęcia, ale zmieszczą się w nim także inne drobiazgi. Pomalowałam je kilkoma warstwami białej farby i papierem Winter Elegance #3. To mój ulubiony papier z tej kolekcji i myślę, że świetnie sprawdza się w takich starociowych klimatach ;-)


Na wieczku umieściłam piękną kameę z paska Hectic Eclectic #1 i dodałam kwiatową kompozycję. Listki i motylki powycinałam z resztek papierów z kolekcji Warm Memories. 


Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent dla Babci i Dziadka, zerknijcie na inspiracje Dziewczyn z naszego DT ---> klik, klik Może któryś z naszych pomysłów przypadnie Wam do gustu? 


Pozdrawiam cieplutko :-)

Ivy 


Wykorzystane materiały:

- papier Warm Memories #1;
- papier Warm Memories #2;
- papier Warm Memories #9;

3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)