środa, 15 stycznia 2014

Prezent z okazji Dnia Babci i Dziadka #4 notesik



Witam Was serdecznie.
Jako prezent dla Babci i Dziadka  przygotowałam notes na ważne zapiski z życia ich wnuków. Wiele się dzieje, dzieci rosną, odkrywają świat, czasem ciekawe spojrzą na niego, zadadzą zaskakujące pytanie, doświadczą radosnej niespodzianki. Aby to nie umykało stworzyłam niewielkiej wielkości notes - 10x15cm, z gładkimi kartkami, bo może wnuki również od czasu do czasu coś w nim narysują?


Jak widzicie, wykorzystałam papiery z kolekcji Warm Memories, bo nawet nazwa tutaj idealnie pasuje :)





Myślę, że babcia będzie z przyjemnością prowadzić w tym notesie mini pamiętnik. A ja zastanawiam się, jak Wam spodobał się ten pomysł?

Pozdrawiam!

Użyłam:
papiery Warm Memories 1/9
papier Warm memories 7/9
papier Warm memories 9/9
papier Winter Elegance 3
wstążka brokatowa złota
dzikie róże cytrynowe
rumianki

2 komentarze:

  1. Pomysł genialny! Ja coś takiego tworzę dla moich dzieci ale myślę, że to wspaniały prezent dla Dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Asio, że coś takiego robisz, bo te chwile tak szybko umykają, a my, mimo, że wydaje się nam, że pamiętać będziemy, znikają ważne chwile z pamięci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)