czwartek, 12 listopada 2020

Świąt czas

Dzień dobry w listopadowy czwartek! Tworzycie już kartki świąteczne?
Ja w tym roku jestem spóźniona... zawsze rozpoczynałam pracę nad nimi już we wrześniu, a w tym roku - dopiero teraz. Z tej okazji na dzisiejszą inspirację przygotowałam dwie świąteczne kartki. Zrobiłam je z tych samych papierów i z tymi samymi dodatkami (sizal, mech), a każda z nich jest zupełnie inna, niż druga. Moim zdaniem to dowód na to, że nie potrzeba wielu "przydasi" by tworzyć bardzo różne prace. 

Na pierwszej kartce główną rolę gra choinka, a dodatkiem do niej są prezenty na sizalowo-mchowej poduszeczce. A druga kartka - to napis w sizalowo-mchowo-gwieździstej otoczce. 

  
Uwielbiam błyskotki, więc na choince nie mogło ich zabraknąć. 



Na prezentach także nie zabrakło odrobiny błysku - tym razem w postaci złotego lustrzanego papieru. 


Zarówno w pierwszej kartce, jak w i tej na mech i sizal dodałam puder 3d, który świetnie udaje śnieg. 


Zdarza Wam się robić "bliźniacze" kartki (z wykorzystaniem tych samych materiałów)? Ja bardzo lubię, w ten sposób zaoszczędzam sporo czasu, bo najwięcej jego zabiera mi właśnie dobranie papierów i pasujących do nich dodatków. Dajcie proszę znać w komentarzu!

Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego weekendu
Paulina

 
W pracy wykorzystałam:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)