czwartek, 26 listopada 2020

Kalendarz adwentowy w chłopięcym stylu

Dzień dobry.
Już za chwilkę grudzień dlatego postanowiłam podzielić się z Wami pomysłem na kalendarz adwentowy. Wcześniej już Pinezka  pokazywała swój projekt w stylu C&S, a ja dziś pokażę Wam bardziej kolorową wersję. Swój kalendarz zrobiłam z myślą o moim 8 latku. Kolory są więc dość ciemne, ale iście świąteczne: zielono-brązowo-czerwone. Syn już nie może doczekać się mini niespodzianek, więc na każdy dzień zrobiłam pudełko, które oczywiście oznaczyłam, używając tekturowych cyferek - są wręcz niezastąpione przy tego typu pracach i pięknie zdobią.  Na każdym pudełku przykleiłam okienko i po obróceniu każdego z pudełek powstaje jakby kamieniczka z oknami, a 24 grudnia pojawią się drzwi ;-) Do przygotowania pudełek użyłam wszelakich papierów - także ze starszych kolekcji: a-time4joy, czy winter-elegance, a także innych, które zalegały na półce i nie miałam na nie pomysłu. Mąż pomógł dopasować półkę, która zawisła już na ścianie i wszystkie pudełka - domki czekają już na wypełnienie.





Pozdrawiam

W pracy wykorzystałam:


1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)