środa, 18 listopada 2020

Kalendarz adwentowy w stylu C&S

Witajcie,
Grudzień zbliża się dużymi krokami, a wraz z nim - święta. Każdego roku obiecuję sobie robienie Grudniownika, ale nigdy jeszcze nie udało mi się żadnego skończyć, za to od kilku lat doskonale sprawdza się w moim domu kalendarz adwentowy. W tym roku Rapakivi zdecydowanie ułatwiło mi zrobienie kalendarza, wypuszczając gotową bazę - torebki wraz z numerkami. Jak wiecie, ja jestem fanką stylu clean and simple i dlatego do gotowego zestawu dodałam tylko kilka kółek powycinanych z naszej świątecznej kolekcji Jolly & Bright. Przyznaję, że torebki są dość małe, dlatego w niektórych poukrywałam zadania do zrobienia w danym dniu, ale w innych zmieściły się drobne cukierki i owoce w czekoladzie. To będzie naprawdę fajny grudzień!





Pozdrawiam
Agata Pinezkowa


W pracy wykorzystałam:
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)