środa, 25 listopada 2020

Świąteczne drzwi

Cześć!
Ja nadal pozostaję w klimacie świąt, więc dzisiejsza propozycja będzie na tę okazję. Ponownie zrobiłam dwie siostrzane kartki. W zamyśle miałam znów prace bez użycia papierów scrapowych, ale zieleń i czerwień mnie odwiodły od tego pomysłu. 


Pierwsza z propozycji to kartka-drzwi. Wykorzystałam właśnie kraftowy papier, który wytłoczyłam by nadać głębi drzwiom.  Ozdobę na drzwiach "trzyma" kokarda. Czy ona nie jest słodka? Moim zdaniem kropki dodają jej uroku. 

Nie zabrakło też pudru 3d, sizalu i mchu. 

Drugą kartkę też można uznać za drzwi - tym razem wisi na nich wianek z poinsecjami. 

Dodatki użyłam identyczne dodatki, jak przy pierwszej kartce.
Komu udało się dostrzec na obu gwiazdkach złote gwiazdeczki?


Pozdrawiam
Paulina 


Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)