piątek, 27 listopada 2020

Kartka z jemiołą

Cześć!

Dziś mam dla Was prostą karteczkę z użyciem tekturek
- gałązką jemioły, papierów i bazy od Rapakivi

Kartkę wykonałam na szarej bazie A6. Do jej ozdobienia użyłam arkusza papieru świątecznego Jolly & Bright 6/6. Bardzo lubię ten arkusz. Z jednej strony macie śliczne świąteczne kropeczki z z drugiej zbiór pocztówek świątecznych w pięknych kremowych kolorach. No nie mogło być inaczej! Użyłam obu stron bo świetnie do siebie pasują. 

Święta przede wszystkim kojarzą mi się z kolorem czerwonym i brokatem. Zatem wyembosowałam gałązki jemioły złotym pudrem do embossingu z brokatem. Aby dodać nieco więcej koloru dodałam też czerwone owoce na tekturkowe gałązki jemioły. Uwielbiam ten rodzaj dodatków z Rapakivi, a jest tego mnóstwo! Gorąco Was zachęcam do zakupu tych ślicznych dodatków! 


Jemioła na kartce wygląda jakby zwisała z gałęzi świerku, a to dzięki tłu, na którym jest przyklejona i kokardce ze wstążki vintage i mojego ulubionego sznurka, który również znajdziecie w sklepie. 

Pozdrawiam Was serdecznie!
Patrycja 


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)