środa, 4 listopada 2020

Kopertówka w świątecznej wersji.

Cześć,
dziś chcę Wam pokazać kartki z użyciem papierów z kolekcji Jolly&bright, po którą sięgnęłam całkiem niedawno i od razu przekonałam się do niej. Te papiery świetnie sprawdzą się w pracach dosyć prostych-jak moje, jak i też w wersji na bogato i nie tylko świątecznej.

Moje propozycje to kartki na bazie kopertówki prostej w kolorze kraft




Tu bazę przecięłam na pół i dodatkowo zbigowałam, tak żeby było miejsce
na słodki dodatek np. pięknie zdobione piernikowe ciastko.



 
Mam nadzieję,że robienie świątecznych kartek szczególnie w tym roku sprawi Wam przyjemność, zachęcam do sięgania po nietypowe formy i rozwiązania. Dla przykładu moje mini kartki z bilecików A7.
 
 
Pozdrawiam :)
Aluu

 
W pracy wykorzystałam:

  

    

2 komentarze:

  1. Pięknie wymyśliłaś te dziewczynki na kartkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak mi się spodobały,że jeszcze zagoszczą na innych kartkach:).Pozdrawiam

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :-)