czwartek, 19 listopada 2020

Świąteczna kartka clean and simple

Cześć!
W tym roku być może wiele z nas nie będzie mogło widzieć się w święta z rodziną. Zatem jak najbardziej warto wysłać rodzince kartkę z kilkoma ciepłymi słowami. Moją dzisiejszą inspiracją chciałabym pokazać, że niewiele trzeba aby kartka była wyjątkowa i idealnie płaska do koperty. 

Baza jaką tutaj użyłam to szara baza A6, którą można postawić poziomo. W sklepie znajdziecie też takie bazy, które można postawić pionowo. Do tej kompozycja ta pozioma jest idealna. Tło zrobiłam za pomocą farby Impasto, którą odpowiednio rozwodniłam tak, aby powstało takie akwarelowe tło. Na koniec pochlapalam całość białym gesso, które znajdziecie w naszym sklepie.

Natomiast głównym elementem mojej karteczki są nasze Rapakiviowe tekturkowe choineczki. Możecie je kupić w takim zestawie i powiem Wam, że jak tylko je zobaczyłam to nie wyobrażałam sobie użyć ich inaczej jak razem. Idealnie wpasowały się tutaj w styl clean and simple. 

A czym byłyby święta bez brokatu? Choineczki najpierw lekko pomalowałam farbą i gesso, następnie nałożyłam na nie glossy akcents a na koniec posypalam brokatem. 


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do zrobienia własnych prostych kartek do koperty.
Pozdrawiam Was serdecznie

Patrycja 

 W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)